Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΥΡΜΑ

   Σήμερα σκέφτηκα να σας παρουσιάσω μία συλλογή από κοσμήματα που έχω φτιάξει μόνη μου από σύρμα. Τελευταία ανακάλυψα αυτή την τεχνική και ενθουσιάστηκα πάρα πολύ... Είναι πολύ διασκεδαστικό και δημιουργικό. Κάποια από τα σχέδια είναι δικής μου έμπνευσης, κάποια άλλα είναι από διάφορα site με χειροποίητα κοσμήματα.
   Έχω ανοίξει και μία σελίδα στο facebook όπου προσθέτω κάθε νέα δημιουργία μου. Μπορείτε να με ακολουθήσετε για να είστε πάντα ενήμεροι για κάθε νέο μου κομμάτι: Χειρο... ποίημα by Katie.
   Στείλτε μου και τις δικές σας δημιουργίες να τις παρουσιάσω στο blog μου, με όνομα, λίγα λόγια για εσάς και τις δημιουργίες σας και φωτογραφίες από αυτές στο e-mail: enrikaiti@gmail.com   











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου